maandag 12 december 2016

Dutch Doobadoo - French Fries

Afgelopen maand is er van Dutch Doobadoo weer een nieuwe Box Art mal uitgekomen, de French Fries. Een super leuk doosje waar je weer iets lekkers in kunt stoppen.

Ik heb deze keer in een transparant blokbodemzakje een aantal kerstkransjes gedaan. En uiteraard heb ik ook het blokbodemzakje nog even versiert.


Voor dit doosje heb ik het designpapier van Maja Design gebruikt, de "I Wish" collectie. Blijf dit toch echt een prachtige lijn vinden.


Bovenop het transparante blokbodemzakje heb ik een kopkaart gemaakt. Hier heb ik wat designpapier geplakt en daar overheen de Ijskristallen cirkel van Noor! Design. Deze heb ik exact in het midden even dubbelgevouwen en dus aan beide kanten van het kopkaartje vastgeplakt.

Ook heb ik onderlangs nog de IJspegelrand van Noor! Design gebruikt. Deze heb ik uit het Snowpaper gestansd. 

Bij de toef van organzalint en denneappels heb ik nog wat groene takjes verwerkt, deze zijn gemaakt met de stansjes van Joy! Crafts. Op de Mistletoe stans heb ik nog wat rode besjes gemaakt met de rode parelpen.


Op het doosje zelf heb ik in het midden een cirkel van Mery gebruikt, het lijkt zo net een kleine doily. Wat is deze stans ook mooi hé?

Ook hier heb ik weer een blaadjesstans van Joy! Crafts gebruikt. De banner met tekst is uit het designpapier geknipt.


Dit is een super leuk doosje om te maken, niet moeilijk en je hebt in korte tijd een leuk weggevertje :-)

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige avond.


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl:

Dutch Doobadoo - Dutch Box Art - French Fries Noor! Design - Winter Wishes - Doily Noor! Design - Winter Wishes - Icecles  MD - Snow Paper A5 Blokbodemzak, PP, 8/5x25cm, 40my - 10 stuks Maja Design - I Wish we will deck the halls Joy! Crafts - Mery`s twigs Joy! Crafts - Mery`s Bloemen rond Joy! Crafts - Cutting & Embossing stencil - Twig Sneeuwbolletjes  




3 opmerkingen:

  1. Heel gaaf gemaakt,
    en ook het papier is super ☺
    Fijne avond !
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Hert-rendier-ree) }

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super gaaf doosje Jenine!
    Heel leuk om kado te geven.
    Ook leuk om te krijgen!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX